Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Je nutno provést registraci před nákupem?
Ne, registrace k nákupu na e-shopu není nutná. Díky ní získáte přehled o všech Vašich objednávkách a nemusíte při každém nákupu znovu vyplňovat fakturační údaje. Stačí se pouze přihlásit, vybrat zboží a odeslat objednávku.

Jsou ceny uvedeny s DPH či nikoliv?
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH a jsou tedy bez dalších skrytých poplatků. To se týká také ceníku za servis jízdního kola, kde je k cenám za práci účtována cena materiálu. Jediný poplatek navíc může být poštovné, viz další otázky.

Jaká je dostupnost zboží?
Na e-shopu můžete narazit na dvě varianty dostupnosti – „Ihned“ nebo „3 dny“. Pokud je termín dodání uveden jako „Ihned“ máme ho minimálně v jednom kuse přímo na prodejně a je tedy připraveno k okamžitému osobnímu odběru/expedici. Pokud je termín dodání uveden jako „3 dny“, fyzicky se nenachází na prodejně, ale je skladem u dodavatele. Může se stát, že zboží bude u dodavatele vyprodáno, tuhle situaci řešíme individuálně.

Jak dlouho trvá dodání zboží?
Souvisí s předchozí odpovědí. Pokud je zboží ihned k dodání, trvá dodání 1-2 pracovní dny. Záleží na době objednání. V současnosti využíváme služeb přepravce PPL.

Jak mám reklamovat zboží?
Je několik možností, buď se zakoupeným zbožím a účtenkou přijdete přímo na prodejnu. Nebo Nám zboží zašlete na prodejnu spolu s kopií účtenky a průvodním dopisem, díky kterému zjistíme problém. Vše důležité k reklamaci naleznete na stránce http://www.bagbike.cz/reklamace-zbozi

Chci si koupit kolo, ale nevím, jakou velikost rámu potřebuji?
Nejjednodušší je přijít na prodejnu a nechat si poradit, případně kolo vyzkoušet.